1. Despre noi
H2On este denumirea comercială a NISRE S.R.L., persoană juridică de naționalitate română, având sediul social în București - Ilfov, Șoseaua Olteniței nr. 204, Popești Leordeni, cu număr de ordine în Registrul Comerțului J23/2634/2014, cod unic de înregistrare fiscală RO33570172.
Termenii și condițiile (T&C) enunțate aici, se aplică în mod egal pentru toate entitățile care acționează sub egida H2On (numiți în continuare "H2On", "noi" sau ”vânzătorul”), incluzând aici atât firma mamă, cât și colaboratorii săi direcți - francizați sau alti distribuitori.
Activitatea H2On în mediul online se desfășoară în principal prin intermediul site-ului h2on.ro, în continuare site-ul, existând posibilitatea ca această activitate să fie extinsă și pe alte site-uri sau platforme de social media prin intermediul cărora să ne prezentăm și să comercializăm Produsele și Serviciile din portofoliu.
Site-ul este utilizat și pentru a facilita accesul online la produsele și serviciile noastre pentru clienții care doresc să plaseze și să achite comenzi online din contul de utilizator.
Prin acceptarea prezentelor Termeni și Condiții, cu ocazia creării contului de utilizator, utilizatorul își asumă că și-a exprimat consimțământul pentru încheierea unui contract la distanță cu NISRE SRL, condițiile de achiziționare a produselor și serviciilor din contul de utilizator fiind cele expuse în prezentul document și în
Termenii generali de comercializare a produselor H2On.
2. Definiții
”Vizitator” - persoana care vizitează site-ul.
”Utilizator” - vizitatorul care a urmat pașii pentru crearea unui cont de utilizator.
”Cont de utilizator” - spațiul privat creat în site de utilizator prin înregistrare personală pentru accesarea și utilizarea serviciilor site-ului, permițând plasarea și urmărirea comenzilor, efectuarea plăților și asigurarea securității informațiilor înregistrate în cont prin autentificare pe bază de user și parolă.
”Client” - utilizatorul care își creează un cont de utilizator și plasează cel puțin o comandă online.
”Vânzător” - NISRE SRL și colaboratorii săi direcți - Francizați sau Distribuitori.
”Cumpărător” - Persoana care transmite o Comandă online Vânzătorului.
”Comandă online” - comanda plasată din contul de utilizator pentru unul sau mai multe dintre produsele și/sau serviciile comercializate de H2On prin intermediul site-ului.
”Produse/servicii comercializate H2On” - se referă la toate produsele și serviciile oferite pentru vânzare pe site-ul H2On. Aceasta include orice element listat pe site care poate fi achiziționat prin procesul standard de comandă și plată online.
”Informări în scop comercial” - orice mijloc de informare pe suport fizic sau electronic cu privire la produsele, serviciile, promoțiile sau campaniile derulate de H2On într-o anumită perioadă.
”Site” - pagina de internet www.h2on.ro sau derivatele ei
aPatron - este denumirea programului de distributie a produselor H2On prin intermediul redistribuitorilor, fie ei persoane fizice sau juridice.
3. Contact
Pentru orice informații de care aveți nevoie cu privire la termenii și condițiile de utilizare a site-ului H2On, vă încurajăm să ne contactați la adresa de e-mail
contact@h2on.ro - cu mențiunea: “Referitor la termeni și condiții”.
Programul nostru de lucru este:
- Luni-Vineri, orele 9:00-18:00
- Sâmbătă, orele 9:00-15:00
Odată cu înregistrarea unui cont si a unei comenzi pe site-ul H2On, clientul este de acord cu modalitatea de comunicare prin telefon sau email în vederea procesării comenzii.
Orice persoană care dorește să achiziționeze serviciile sau produsele H2On poate să ne contacteze prin unul dintre mijloacele de comunicare menționate pe acest website, pentru a afla informații necesare despre disponibilitatea serviciului sau a produsului în cauză, dar și despre condițiile contractuale, taxe, tarife, stocuri, informații tehnice sau de altă natură.
4. Neangajarea răspunderii
Obiectivul site-ului este de a transmite informații actualizate și exacte despre produsele și serviciile H2On, precum și de a facilita procesul de comandă a produselor și serviciilor pe care le comercializăm.
Nu putem garanta că prezentele pagini nu conțin erori, dar vă asigurăm că depunem toate diligențele pentru realizarea unei informări corecte și remedierea imediată a problemelor, atunci când le descoperim.
Toate informațiile folosite pentru descrierea bunurilor pe site nu reprezintă o obligație contractuală din partea H2On, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
Nu suntem în nici un fel răspunzători de:
- Utilizarea anevoioasă sau incorectă a site-ului.
- Interpretarea greșită a informațiilor din paginile site-ului.
- Eventuale indisponibilități sau întreruperi de funcționare ale site-ului.
- Eventuale erori sau greșeli neintenționate apărute în paginile site-ului sau descrierile produselor.
- Afectarea în sens negativ a unor persoane sau sisteme prin utilizarea site-ului.
Astfel, H2On nu poate fi responsabilă pentru nici un fel de daune directe sau indirecte produse prin utilizarea site-ului său.
Nu garantăm că site-ul nostru va funcționa neîntrerupt sau fără erori și nu suntem responsabili pentru pierderile care decurg din astfel de erori sau întreruperi. Avem dreptul, fără notificare prealabilă și fără a ne fi angajată răspunderea, să suspendăm funcționarea site-ului pentru reparații, întreținere, îmbunătățiri sau din alte motive tehnice.
Ne rezervăm dreptul de a face modificări site-ului nostru oricând este necesar, fără o notificare în prealabil.
5. Modificarea termenilor și condițiilor
Orice modificări apărute pe parcurs în actuala pagină de termeni și condiții, vor fi aduse la cunoștința dvs. prin e-mail sau direct în contul de Utilizator, printr-o fereastră de tip pop-up.
În cazul în care nu sunteți de acord cu modificările aduse prezentelor Termeni și Condiții, aveți posibilitatea de a înceta utilizarea Site-ului și de a plasa comenzi în Site.
"Termenii și condițiile" constituie, în întregime, un acord încheiat între dumneavoastră și NISRE S.R.L în privința utilizării site-ului H2On.
6. Drepturile de autor
Drepturile de autor pentru toate informațiile existente pe acest site sunt deținute de NISRE S.R.L.
Informațiile publicate pe site-ul H2On aparțin NISRE SRL, prin urmare, aceste informații nu pot fi publicate, transmise sau copiate prin orice metodă, fără a avea în prealabil acordul scris al unui reprezentant legal H2On.
Conținutul - incluzând, dar nelimitându-se la logo-uri, reprezentări stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text sau conținut multimedia - de pe site-ul H2On, este proprietatea exclusivă a NISRE SRL, acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obținute în acest sens în mod direct sau indirect (prin licențe de utilizare și/sau publicare).
Nerespectarea acestor condiții se pedepsește conform legii în vigoare.
Orice încălcare a drepturilor de autor poate fi sesizată pe adresa de e-mail
office@h2on.ro.
7. Prelucrarea datelor cu caracter personal
NISRE SRL are calitatea de operator de date conform Regulamentului UE nr. 679 din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE
(“Regulamentul general privind protecţia datelor” sau
GDPR).
Datele personale oferite vor fi procesate conform politicii noastre de prelucrare a datelor personale, pe care o puteți consulta pe pagina dedicată acestui topic ce poate fi accesată
aici.
Protecția datelor dvs. personale reprezintă o preocupare majoră a noastră, de aceea toate informațiile colectate în cursul vizitelor pe site-ul nostru sunt procesate conform prevederilor legale valabile în statul în care este întreținut acest site, respectiv România. Site-ul nostru poate include legături cu/spre alte site-uri, al căror conținut nu se află sub controlul nostru. H2On nu își asumă și nu poate accepta nici un fel de responsabilitate pentru conținutul lor.
H2On se angajează să nu dezvăluie nici o informație cu privire la vizitele dumneavoastră pe acest site, exceptând situațiile legale.
8. Utilizarea site-ului.
Utilizatorul are acces în permanență la termenii și condițiile pentru utilizarea site-ului, pentru a le putea consulta în orice moment.
În situația în care nu sunteți de acord cu aceste condiții, vă solicităm să nu utilizați site-ul.
Utilizarea site-ului H2On de către orice vizitator sau utilizator se realizează pe propria răspundere a acestuia.
Utilizatorul/clientul are următoarele obligații:
- Să furnizeze date adevărate, exacte și complete despre, așa cum este cerut de formularul de înregistrare atunci când este cazul.
- Să mențină și să actualizeze, atunci când situația o cere, datele de înregistrare pentru a fi adevărate, exacte și complete.
- Să nu folosească site-ul în scopuri ilegale, contrar bunelor moravuri sau ordinii publice.
H2On nu este răspunzătoare pentru daunele rezultate din înregistrarea unor informații false, inexacte sau incomplete în contul de utilizator.
9. Crearea Contului de utilizator
Prin crearea și utilizarea contului de utilizator pe site-ul H2On, utilizatorul își asumă responsabilitatea pentru menținerea confidențialității datelor sale de cont (nume utilizator și parolă) și pentru gestionarea accesului la cont.
Utilizatorul este responsabil de activitatea derulată prin intermediul contului său.
În cazul accesării neautorizate a contului de către terți sau a nerespectării de către utilizatori a modului legal de utilizare a site-ului, H2On nu își asumă nici o responsabilitate cu privire la eventualele daune suferite de utilizatori.
Avem dreptul în orice moment, cu sau fără notificare, de a suspenda accesul la contul dvs de utilizator în cazul în care constatăm încălcarea vreunei clauze stabilită prin prezentul document sau identificăm orice altă cauză ce poate afecta buna funcționare a site-ului.
10. Publicitate. Informări in scop comercial
În calitate de Utilizator al site-ului vă puteți exprima consimțământul expres pentru a primi comunicări comerciale prin poștă electronică, telefon sau mesaj text.
În cazul în care ați optat pentru primirea comunicărilor în scop comercial prin email, vă puteți dezabona oricând de la primirea acestora accesând linkul de dezabonare. În situația în care ați optat pentru primirea de comunicări în scop comercial prin sms/telefonic, atunci vă puteți dezabona utilizând una dintre următoarele metode:
- Debifarea setării din contul de utilizator - secțiunea notificări.
- Solicitare de dezabonare transmisă prin email la adresa
info@h2on.ro.
- Solicitare de dezabonare transmisă prin intermediul formularului de contact din Site.
11. Codurile de reducere
Societatea noastra isi rezerva dreptul de a realiza diferite campanii in care sa puna la dispozitia utilizatorilor coduri de reducere constand intr-o suma fixa de bani.
Astfel de coduri pot fi aplicate numai achizițiilor efectuate prin intermediul site-ului și din contul pentru care au fost oferite. Ele nu pot fi transferate către altă persoană/alt cont de utilizator sau rambursate în numerar.
Cu excepția cazului în care se prevede altfel, codurile de reducere:
- Sunt disponibile pentru comenzi plasate online dupa data primirii codului de reducere.
- Nu pot fi folosite retroactiv, pentru comenzi plasate anterior primirii codului de reducere.
- Pot fi valorificate o singură dată pentru fiecare client.
- Expiră după 1 lună.
- Nu se pot cumula (folosi mai multe coduri de reducere) pentru o singură tranzacție.
Ne rezervăm dreptul de a respinge orice cod de reducere în cazul în care considerăm că acesta este utilizat cu încălcarea acestor termeni și condiții.
Ne rezervăm dreptul de a anula sau modifica orice cod de reducere în orice moment, fără o notificare prealabilă, in cazul in care identificam incercari de utilizare frauduloasa a acestora.
12. Comanda
Clientul poate efectua comenzi pe site, prin adăugarea bunurilor sau serviciilor dorite în coșul de cumpărături, urmând să finalizeze comanda efectuând plata prin una dintre modalitățile agreate conform prezentelor Termeni și Condiții.
Odată adăugat în coșul de cumpărături, un bun sau un serviciu este disponibil pentru achiziție în măsura în care există stoc disponibil pentru acesta.
Adăugarea unui bun sau serviciu în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automată a produselor respective.
Prin finalizarea comenzii, cumpărătorul consimte că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării comenzii.
Prin finalizarea comenzii, cumpărătorul consimte că vânzătorul poate să-l contacteze prin orice mijloc disponibil și agreat de vânzător (telefon sau e-mail), în orice situație în care este necesară contactarea cumpărătorului în vederea confirmării, modificării, expedierii sau anulării comenzii.
13. Încheierea contractului între NISRE SRL și utilizator
Încheierea contractului are loc numai în momentul emiterii facturii fiscale. Plasarea unei comenzi sau emiterea automată a confirmării de primire a comenzii NU echivalează cu încheierea contractului între vânzător și cumpărător.
Factura fiscală se emite după plasarea comenzii și verificarea stocului de vânzător.
14. Plata. Modalități de plată acceptate de vânzător.
H2On asigură acceptarea plății online cu cardul bancar fără a solicita plăți suplimentare, conform legislației în vigoare din România. În cazul plăților online, H2On nu poate fi responsabil pentru niciun alt cost suportat de client în plus față de prețul bunului achiziționat, incluzând, dar nelimitându-se la:
- Comisioane de transfer
- Comisioane de conversie valutară (în cazul în care moneda de emitere a cardului diferă de moneda în care se efectuează vânzarea) aplicate de către banca emitentă a cardului Clientului. Responsabilitatea pentru această acțiune o poartă numai clientul/cumpărătorul.
Prin plasarea unei comenzi online, clientul recunoaște în mod explicit că respectiva comandă implică obligația sa de a achita suma totală de plată indicată în comandă.
Produsele si serviciile achizitionate pot fi achitate si cu H2Ron, in conditiile stabilite prin prezentul document.
De asemenea, Utilizatorul poate opta sa achite comanda prin transfer bancar, in baza facturii emise de Vanzator.
15. Livrarea
Termenul de procesare al unei comenzi este de minim 1 zi si maxim 5 zile lucrătoare.
Cu excepția cazului în care părțile au convenit altfel cu privire la momentul livrării, H2On livrează produsele în decurs de cel mult 30 de zile din momentul în care s-au validat toate detaliile comenzii (date facturare, disponibilitate produse, adresă livrare, modalitate de plată, termen de plată).
16. Anularea comenzii
Vânzătorul poate anula comanda efectuată de către cumpărător, în urma unei notificări prealabile adresate cumpărătorului, fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte părți daune-interese în următoarele cazuri:
- Prețurile afișate pe site-ul H2On sunt rezultatul unei erori materiale
- Produsul/produsele comandate nu se mai află pe stoc
- Neacceptarea de către banca emitentă a cardului cumpărătorului, a tranzacției, în cazul plății online
- Invalidarea tranzacției de către procesatorul de carduri agreat de H2On, în cazul plății online
- Datele furnizate de către cumpărător pe site sunt incomplete sau incorecte
H2On și furnizorii săi nu își asumă responsabilitatea pentru greșelile de tipărire sau afișare referitoare la prețurile, caracteristicile sau imaginile produselor. În cazul în care o comandă nu poate fi onorată din cauza unor astfel de erori, H2On își rezervă dreptul de a anula comanda respectivă.
H2On face toate eforturile în a furniza informații corecte despre prețurile și caracteristicile produselor sale. Cu toate acestea, există riscul ca uneori pe site-ul nostru să apară prețuri eronate. În cazul înregistrării unei cereri de comandă cu un preț în pierdere pentru vânzător, H2On are dreptul să anuleze solicitarea de comandă a cumpărătorului conform Art. 17 din Ordonanța nr. 99/2000 privind comercializarea produselor și serviciilor de piață.
Prin vânzare în pierdere, în sensul legii indicate anterior, se înţelege orice vânzare la un preţ egal sau inferior costului de achiziţie, astfel cum acesta este definit în reglementările legale în vigoare.
Termenul de rambursare a sumelor achitate pentru comenzile refuzate/anulate este de până la 14 zile calendaristice de la primirea cererii de anulare a comenzii. Rambursarea poate întârzia în cazul în care vânzătorul nu a primit produsele înapoi sau cel puțin dovada că au fost trimise.
17. Garanții
Toate bunurile comercializate de către H2On beneficiază de condiții de garanție conform legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor. Bunurile pe care le comercializăm sunt de trei tipuri:
- Noi (produse în ambalaje originale și care provin din surse autorizate de fiecare producător în parte)
- Second-hand / Resigilate (dozatoarele sau espressoarele pe care le oferim în custodie)
- Reutilizabile (bidoanele de apă care sunt curățate, igienizate și repuse în circulație după fiecare utilizare)
Bunurile eligibile de garanție se livrează însoțite de factură, care ține loc de certificat de garanție. Pierderea facturii duce la pierderea garanției. Ștergerea seriei de identificare (parțială sau totală) de pe produse duce la pierderea garanției.
Condițiile de garanție nu se aplică pentru problemele sau daunele cauzate de client sau în circumstanțe cum ar fi, dar fără a se limita la următoarele:
- S-a intervenit asupra produsului, a fost reparat sau modificat de către personal neautorizat.
- Numărul de serie al produsului, componentele sau accesoriile au fost modificate, anulate sau eliminate.
- Sigiliile pentru garanție au fost rupte sau schimbate.
- Produsul prezintă defecte fizice: lovituri, crăpături, ciobiri, rugină, sau prezintă urme de utilizare în condiții neadecvate: tensiuni de alimentare necorespunzătoare, supunerea la variații mari de temperatură și presiune, manipulare incorectă, setări și instalări incorecte, pătrunderea de lichide, metale sau alte substanțe în interiorul echipamentelor, etc.
Pentru persoanele fizice, termenul de garanție legală de conformitate este de 2 ani și se calculează de la data livrării produsului, conform Legii 449/2003.
În cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator), perioada de garanție este de 12 luni pentru produsele de folosință îndelungată și între 0-12 luni pentru restul.
Termenul de aducere la conformitate pentru produsele care beneficiază de garanție este de maxim 30 de zile.
18. Dreptul de renunțare/retragere din contract. Instrucțiuni pentru retragere. Politica de Retur.
Informare privind dreptul de retur/retragere
În calitate de Client ce are și calitatea de Consumator în sensul legislației privind protecția consumatorului, aveți dreptul să returnați un bun sau să renunțați la un serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea vreunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de returnare a produselor la care ați renunțat.
Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui bun sau renunțare la un serviciu expiră în termen de 14 zile de la ziua în care clientul intră în posesia fizică a bunurilor sau a ultimului bun (pentru cazul în care clientul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat).
Instrucțiuni privind retragerea/returul produselor
Dacă decideți să vă exercitați dreptul de retragere aveți obligația de a ne informa cu privire la această decizie prin orice formă de declarație neechivocă în care vă exprimați decizia de retragere din contract, respectiv orice formă scrisa transmisa prin email.
Vă rugăm ca informarea transmisă să cuprindă și informații legate de datele contului bancar în care urmeaza sa va fie returnate sumele de bani.
Informarea trebuie să ne fie transmisă la adresa de email
contact@h2on.ro.
După transmiterea informării privind exercitarea dreptului de retragere așteptați aprobarea cererii de către noi, după care împachetați produsele astfel încât să nu fie deteriorate pe parcursul transportului, acestea urmand sa fie ridicate de noi, în măsura timpului disponibil, într-un termen de maxim de 30 zile.
Cazuri de refuz a retururilor
În cazurile în care produsele returnate prezintă deteriorări sau sunt incomplete, prezintă urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice, accesorii lipsă, ne rezervăm dreptul de a refuza returul.
De asemenea, ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului în situația unor abuzuri (returnări repetate).
Dacă produsele de returnat au fost însoțite de eventuale bonusuri, trebuie returnate și acestea. Dacă ați cumpărat mai multe produse de același fel și doriți să le returnați pe toate, asigurați-vă că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.
Deoarece nu se poate stabili cu exactitate valoarea diminuării contravalorii unor produse (bidoane de apă, pachete de cafea, accesorii, consumabile etc.), acestea se pot returna doar sigilate.
19. Măsurile corective în caz de neconformitate
În caz de neconformitate, consumatorul are dreptul de a beneficia de aducerea în conformitate a bunurilor, de a beneficia de o reducere proporțională a prețului sau de a obține încetarea contractului în condițiile prevăzute în prezentul paragraf.
Pentru ca bunurile să fie aduse în conformitate, consumatorul poate opta între reparație și înlocuire, cu excepția cazului în care măsura corectivă aleasă ar fi imposibilă sau, în comparație cu cealaltă măsură corectivă disponibilă, ar impune vânzătorului costuri care ar fi disproporționate, luând în considerare toate circumstanțele, inclusiv următoarele:
- Valoarea bunurilor în cazul în care nu ar fi existat neconformitatea
- Gravitatea neconformității
- Dacă măsura corectivă alternativă ar putea fi executată fără vreun inconvenient semnificativ pentru consumator
Vânzătorul poate refuza să aducă în conformitate bunurile dacă reparația sau înlocuirea este imposibilă sau i-ar impune costuri care ar fi disproporționate, luând în considerare toate circumstanțele.
Consumatorul nu are dreptul de a obține încetarea contractului dacă neconformitatea este minoră. Sarcina probei cu privire la caracterul minor al neconformității îi revine vânzătorului.
Consumatorii pot să opteze pentru o anumită măsură corectivă în cazul în care neconformitatea bunurilor este constatată la scurt timp după livrare, fără a depăși 30 de zile calendaristice.
Repararea sau înlocuirea bunurilor se face într-un termen rezonabil care nu poate depăși 15 zile calendaristice din momentul în care vânzătorul a fost informat de către consumator cu privire la neconformitate și care este stabilit de comun acord, în scris, între vânzător și consumator, luându-se în considerare natura și complexitatea bunurilor, natura și gravitatea neconformității și efortul necesar pentru finalizarea reparației sau înlocuirii.
În cazul în care neconformitatea este remediată prin reparație, termenele se prelungesc cu timpul de nefuncționare a bunului, din momentul la care a fost adusă la cunoștința vânzătorului lipsa de conformitate și până la predarea efectivă a bunului în stare de utilizare normală către consumator.
20. Programul Cash2On
Programul Cash2On reprezintă programul de tip MLM prin care Vânzătorul înțelege să răsplătească utilizatorii care recomandă produsele și serviciile H2On.
MLM (Marketing Multi-Level) este o strategie de vânzări în care companiile își comercializează produsele sau serviciile direct către consumatori prin intermediul unui rețele de distribuitori independenți. La noi, conceptul de MLM poartă numele de CasH2On.
Cum se poate adera la CasH2On?
Singura condiție de participare este ca vizitatorul site-ului să devină utilizator prin crearea contului de utilizator.
Prin crearea contului de utilizator, clientul are posibilitatea să trimită invitații și să primească puncte în funcție de comenzile persoanelor invitate. Aceste puncte poarta denumirea de H2ROn.
Vă rugăm să aveți în vedere că Programul CasH2On este opțional, orice utilizator având posibilitatea să rămână simplu utilizator/client al site-ului.
Prin manifestarea intenției de a adera la Programul CasH2On utilizatorul persoană fizică își asumă că va desfășura activitatea de intermediere în mod ocazional, scopul încheierii prezentului contract fiind acela de a putea recomanda prietenilor și apropiaților produsele și serviciile H2On și, în cazul în care aceștia vor dori să achiziționeze produsele și serviciile H2On, să poată beneficia de sistemul de comisionare din cadrul Programului CasH2on.
Nimic din prezenta secțiune a termenilor și condițiilor de utilizare a site-ului nu va fi interpretat drept creând o relație de muncă, franciză sau altă relație dependentă între utilizatorul persoană fizică și NISRE SRL, iar utilizatorul persoană fizică își asumă să efectueze această activitate de intermediere exclusiv în mod ocazional, la libera sa apreciere și intensitate.
În acest sens, utilizatorul ce dorește să beneficieze de Programul CasH2On:
- Utilizatorul persoană fizică înțelege și este de acord că, în temeiul prezentelor termeni și condiții va recomanda produsele și serviciile H2On exclusiv în mod ocazional, la libera sa alegere și cu propriile resurse materiale și de timp, fără a exista obligația de a informa societatea NISRE SRL despre demersurile efectuate sau dacă a fost efectuat vreun demers în acest sens.
- Înțelege și este de acord că, pentru a încheia un contract de intermediere cu titlu profesional cu NISRE SRL, acesta poate fi încheiat în cadrul Programului CasH2On exclusiv cu un profesionist în sensul art. 3 din Codul civil.
- Își asumă să informeze persoanele către care promovează produsele și serviciile NISRE SRL despre faptul că această activitate se efectuează în cadrul Programului CasH2On.
- Utilizatorul persoană fizică înțelege și este de acord că serviciile de recomandare a produselor și serviciilor H2On au natura juridică a unor servicii de intermediere cu titlu ocazional în sensul art. 1.851 Cod civil și se obligă să respecte caracterul ocazional al serviciului.
- În cazul în care înțelege să transforme punctele CasH2On în bani prin virarea lor în contul personal, utilizatorul persoană fizică înțelege și acceptă că sumele virate în contul utilizatorului vor fi sumele nete, după reținerea și virarea la Bugetul de Stat de către NISRE SRL a impozitului pe venitul din alte surse, conform art. 114 al. 1 – 2 lit. g și art. 115 al. 1 – 3 din Codul Fiscal. Modificarea legislației va conduce la modificarea de drept a prezentului articol.
- În vederea îndeplinirii obligațiilor legale de plată a impozitului descris anterior, utilizatorul este de acord să pună la dispoziția NISRE SRL următoarele informații:
- Nume și prenume
- CNP
- Cont bancar în care se virează sumele
Informațiile personale de mai sus vor fi solicitate la momentul la care utilizatorul persoană fizică va solicita transformarea punctelor (H2ROn) în bani.
Cum se creeaza piramida CasH2On?
Orice utilizator al magazinului care are deja cont isi poate invita prietenii si apropiatii sa se inregistreze in magazinul online si sa comande produsele H2On.
Dupa ce acestia se inregistreaza, conturile lor sunt automat anexate sub persoana care i-a invitat:
- Persoana care a trimis invitatia devine user parinte pentru cel pe care l-a invitat
- Persoana care a primit invitatia devine user copil pentru cel care i-a trimis invitatia
Din acel moment, toate comenzile puse de userul copil genereaza comisioane pentru userul parinte (comisionul este 5% din orice comanda plasata in magazinul online).
La randul sau, userul invitat poate trimite invitatii catre prieteni, devenind astfel user parinte pentru cei care se inregistreaza sub el, si primind astfel comisioanele generate de comenzile lor.
Un exemplu de piramida poate arata asa:
In acest exemplu:
- Andrei i-a invitat pe Ana, Marius si Toni
- Ana la randul ei, i-a invitat pe Florin si Maria
- Toni l-a invitat pe Cristi
- Marius nu a invitat pe nimeni
Cum se trimit invitatiile?
Invitatiile se trimit pe baza unui link unic pus la dispozitia utilizatorului. Acest link contine pe langa adresa website-ului H2On, si numarul unic de identificare a utilizatorului care face invitatia.
Astfel, atunci cand persoana invitata isi creeaza cont, noi stim cine a facut recomandarea, si ea este pozitionata automat in piramida sub utilizatorul respectiv.
Cum se incaseaza comisioanele?
Comsioanele se incaseaza de catre userul parinte de pana la urmatoarele 5 niveluri de sub el,
sub forma de puncte, denumite H2ROn. Valoarea comisionului se depreciaza in functie de nivelul pe care este pozitionat userul care comanda fata de userul parinte, astfel:
Nivel de afiliere al user-ului care comanda |
Puncte incasate de catre userul parinte |
User-1 (userii invitati direct) |
5% din valoarea comenzii |
User-2 (userii invitati de cei invitati de el) |
0.5% din valoarea comenzii |
User-3 |
0.05% din valoarea comenzii |
User-4 |
0.005% din valoarea comenzii |
User-5 |
0.0005% din valoarea comenzii |
Comisionele sunt incasate automat sub forma de H2ROn si sunt vizibile in contul de utilizator, in sectiunea CasH2On.
H2ROn pot fi folositi direct in cumpararea de produse de pe site-ul H2On, sau pot fi transformati in bani reali si retrasi direct pe cardul utilizatorului.
Care este valoarea unui H2ROn?
H2ROn pot avea valori diferite, in functie de modul in care userul alege sa ii foloseasca.
Cazul 1: H2ROn sunt folositi pentru a cumpara produse direct din site-ul H2On
- In acest caz, 1 H2ROn = 1 leu
Punctele disponibile sunt afisate ca optiune de plata atunci cand un user face o comanda. Valoarea punctelor este atribuita comenzii sub forma de discount
Cazul 2: H2ROn sunt retrasi pe card de catre utilizator
- In acest caz, din valoarea unui punct se scade impozitul, care este retinut si platit automat de catre H2On
Userul va primi pe card direct suma neta, pentru care nu mai trebuie sa plateasca nici o taxa
Care sunt termenii de retragere a banilor pe card?
Urmatoarele reguli se aplica retragerii punctelor sub forma de bani reali, pe card:
- Retragerea se face o singura data pe luna, in data de 5 a lunii
- Suma minima de retragere este 500 Lei, brut
Procesul de retragere arata astfel:
- Userul trebuie sa ceara retragerea banilor pe card folosind butonul de “retragere” din site
- Userul completeaza formularul de retragere aferent programului CasH2On, furnizand informatii reale pentru toate campurile marcate ca fiind obligatorii
- Din acel moment, cererea este inregistrata si programata pentru data de 5 a urmatoarei luni calendaristice
- Cererile facute nu se proceseaza niciodata in aceeasi luna: ex: daca se face cererea pe 30 iunie, banii for fi livrati pe 5 iulie; daca se face cererea pe 1 iulie, banii vor fi livrati pe 5 august
- Daca ziua de 5 a lunii pica in weekend sau in zi de sarbatoare legala, cererile vor fi procesate in urmatoarea zi lucratoare
Unde pot vedea informatii despre piramida si punctele mele?
Toate informatiile importante se gasesc in contul de utilizator, in sectiunea CasH2On:
- Link-ul personalizat de invitatie, corespunzator contului meu
- Persoanele arondate sub mine si comisioanele generate de fiecare
- Raport al incasarilor totale (istoric anual si lunar)
- Puncte H2ROn disponibile pentru consum direct in magazinul online
- Valoarea punctelor H2ROn convertita in bani disponibili pentru retragere pe card
- Istoric retrageri
De ce sa alegi CasH2On?
Ca user parinte, faci bani din comisioanele generate de catre persoanele recomandate de tine.
Ca user recomandat (adica ai venit prin link de invitatie trimis de cineva care este deja in CasH2On), ai parte de preturi preferentiale la produsele H2On, pe viata.
21. Forță majoră
Niciuna dintre părți nu va fi responsabilă pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare la termen sau în mod corespunzător, total sau parțial, este datorată unui eveniment de forță majoră. Forța majoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părților și care nu poate fi evitat.
Dacă în termen de 15 zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu încetează, fiecare parte va avea dreptul să notifice celeilalte părți încetarea de plin drept a contractului fără ca vreuna dintre ele să poată pretinde celeilalte alte daune-interese.
22. Litigii
Prezentul document este supus legii române. În cazul unor eventuale litigii apărute între H2On (NISRE S.R.L.) și utilizatori / cumpărători, se va încerca întâi rezolvarea pe cale amiabilă a acestora. Prezentul capitol și procedura de mai jos reprezintă o dovadă a disponibilității H2On de a soluționa rapid, eficient, amiabil, alternativ, extra-judiciar, sesizările/reclamațiile/litigiile în care este parte, uzitând de toate mecanismele și măsurile legale aplicabile în România.
Astfel, pentru sesizări sau reclamații legate de bunul sau serviciul achiziționat, cumpărătorii au la dispoziție oricând posibilitatea transmiterii respectivei reclamații prin formularul de contact disponibil în cadrul site-ului. Termenul maxim de soluționare a reclamațiilor sau a sesizărilor de către vânzător este de 30 de zile calendaristice de la data primirii acestora.
Cumpărătorii pot apela la procedurile alternative de soluționare sau ulterior se pot adresa instanțelor de judecată competente în cazul în care:
- Nu primesc un răspuns de la vânzător la expirarea celor 30 de zile
- Primesc un răspuns peste acest termen
- Sunt nemulțumiți asupra modului în care a fost gestionată sesizarea/reclamația de către vânzător
În cazul în care soluționarea amiabilă ori alternativă a sesizărilor, reclamațiilor sau litigiilor nu va fi posibilă, ori nu se va ajunge la un consens agreat de ambele părți, acestea vor fi soluționate de către instanțele judecătorești române competente din Municipiul București.