Franciza H2On
Ce puteţi vinde mai uşor decât apă, cafea şi suc?

Cu o investiție minimă puteți avea un business sigur și de durată. Apa și cafeaua sunt două produse nelipsite din casele noastre, de la birou sau chiar de la petrecerile private, iar sucul natural din ce în ce mai greu de găsit. Aveți alături o echipă de profesioniști, mereu în sprijinul dumneavoastră în realizarea campaniilor de promovare online și offline.

Conceptul H2On

Cu o experiență de peste 10 ani în domeniu, înaintea lansării brandului H2On, am identificat elementele care ne-au permis intrarea pe piața distribuției de apă la 19L. Astfel, H2On a apărut din dorința de a crea un nou brand de apă pe segmentul „19 litri”. Produsele se adresează consumatorilor preocupați de un stil de viață sănătos și reprezintă o modalitate comodă de achiziționare a apei, cafelei și sucului natural. Este un serviciu prompt, de calitate, pe care să se poată baza în orice moment. Astfel, am reușit să pătrundem pe piață unde nu avem concurență în acest moment.

Echipa de Marketing

Fiind un brand relativ nou, ascensiunea H2On a fost una peste așteptări. Echipa noastră te va ajuta să creezi o strategie de marketing, iar succesul va veni într-un timp relativ scurt. Marketingul eficient ne-a condus la recunoașterea pe plan local, național, dar și internațional. Rezultatele vorbesc de la sine: apariția în publicațiile de prestigiu din țara noastră – Ziarul Financiar, Wall-Street sau TOP 300, premii obținute de la firme precum Strongest Romania pentru contribuția la un mediu sănătos de afaceri. Compania NISRE SRL este una dintre puținele firme (5,6%) care este certificată pentru bonitatea sa. Mai mult decât atât, am câștigat concursul #gamechangers, organizat de către Telekom Romania, pentru cea mai inovativă firmă din domeniu și pentru curajul de a schimba regulile jocului.

Anul acesta am primit certificare iTQi, International Taste and Quality Award, fiind o recunoaștere internațională a calității remarcabile a apei la bidonul de 19L pe care o comercializăm.

Expunerea brandului la nivel național ne-a permis să ne dezvoltăm în regim de franciză și suntem deja prezenți în București, Ilfov, Giurgiu, Prahova, Teleorman și Ialomiţa.

franciza_bidon_19l

Apa H2On

Apa de izvor pe care o comercializăm este o apă naturală netratată chimic, provenind din pânza freatică Frățești Orizont 3. Aceasta este separată de celelalte pânze freatice prin numeroase straturi de argilă impermeabile, făcând practic imposibilă contaminarea cu diverși factori poluanți. Camera de captare a puțului, forat la aproximativ 200m adâncime, este închisă și protejată cu o construcție zidită. Astfel, parametrii calitativi ai apei nu sunt influențați de factori externi.

Cafea illy

Cafeaua, recunoscută la nivel mondial, va fi ușor de comercializat la nivel local. Varietatea tipurilor de cafea este una care să mulţumească cât mai mulţi potenţial clienţi. Ne-am gândit inclusiv la cei cărora le place cafeaua proaspăt măcinată și am introdus în ofertă atât cafea, cât și espressoare pentru cafea boabe.

Suc natural GustOn

Sucul natural pe care l-am introdus de curând în oferta noastră este produs în România, din fructe românești, presate la rece. GustOn este produs în sistemul de management al calităţii ISO 9001/2008 și siguranța alimentelor ISO 22000/2005. Acesta este ambalat în Bag-in-Box, ambalaj de unică folosință, care nu permite intrarea aerului în recipient și care păstrează intacte calitățile produsului pe tot timpul folosirii.

Vă punem la dispoziţie întreaga ofertă H2On la preţuri competitive.

Cum te vom ajuta?

Vă vom fi alături din momentul în care deveniți francizori H2On, cu prețuri competitive, pentru toată gama de produse H2On. Pe lânga promovarea online, vom avea grijă și de cea offline:

  • pliante
  • flyere
  • broşuri
  • bannere
  • personalizare auto

Conditii de eligibilitate

Pentru a-și putea desfășura activitatea ca francizor H2On, fiecare partener va trebui să respecte următoarele reguli:

  • respectarea ariei delimitată împreună cu francizorul
  • respectarea preţurilor de vânzare recomandate de francizor
  • să nu comercializeze alt brand de apă, cafea sau suc natural decât cel distribut de francizor
  • să livreze serviciul în standardele impuse de francizor
  • să promoveze brandurile francizorului în corelare cu direcţia de dezvoltare a acestuia
  • să respecte politica comercială impusă de francizor

Garanţii

Prin contract vom stipula ca în cazul în care lucrurile nu funcționează conform strategiei, ne obligăm să preluăm afacerea construită, dar şi stocul/bunurile nevândute. Astfel, vă oferim garanția unei afaceri de succes!